Als u een storing heeft wilt u deze zo snel mogelijk opgelost hebben, daarom is het serviceteam van VDW 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Voor telefonisch contact belt u +31 (0)345 582 546 (kies optie 1). Tijdens het telefoongesprek vragen wij u altijd om het storingsformulier in te vullen. Bij spoedstoringen en storingen buiten kantoortijden dient u, naast het invullen van het storingsformulier, ook altijd te bellen.
Een storing komt altijd ongelegen. Zeker als u druk bezig bent met uw werkzaamheden of juist in het weekend als u niet met uw werk bezig bent. Om storingen te voorkomen adviseren wij u om uw apparatuur met regelmaat te laten onderhouden. Met het aanschaffen van een temperatuurregistratiesysteem worden storingen in het algemeen eerder gesignaleerd. Als u gebruikt maakt van onze Safestore voorkomt onnodige voorrijkosten en u bespaart tijd om storingen op te lossen. Hierdoor loopt u geen risico dat onderzoeksresultaten of kostbare samples schade oplopen.
VDW zal er alles aan doen om de kosten en de risico’s tijdens storingen zo laag mogelijk te houden. Als u belt voor een storing stellen wij vragen waardoor u mogelijk de storing zelf kunt verhelpen. Mocht de storing niet telefonisch verholpen kunnen worden komt één van onze service engineers bij u op locatie. Mocht uw apparaat niet ter plaatse gerepareerd kunnen worden, dan wordt deze gerepareerd in ons Repair Centre. Om deze periode te overbruggen kunt u gebruik maken van onze back-up apparatuur.
Wilt u zich oriënteren op vervangend apparatuur, kijk dan in onze webshop of neem contact met ons op.